مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ثبت یک هزار ۹۰۳ مساله در مهرواره محله همدل این استان خبر داد.



                                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست خبری که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن شهید محلاتی این اداره کل برگزار شد، به بیان برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان پرداخت.

وی افزود: خانواده، انقلاب اسلامی و فضای مجازی اولویت های اداره کل تبلیغات اسلامی در سال ۱۴۰۰ است.

حجت‌الاسلام عباسی افزود: توانمندسازی فعالان فرهنگی جزئی از اولویت های این سازمان است که در همین راستا تا بحال ۶ دوره برای مبلغان حاضر در مساجد شهری و دانشگاه های استان برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی به تشریح برنامه های قرآنی این اداره کل در ۳ماهه اول سال جاری پرداخت و ادامه داد: تولید برنامه های قرآنی از جمله برنامه شهد رمضان از دیگر برنامه های این سازمان در سال جاری بود که در ایام مبارک ماه رمضان از شبکه استانی آفتاب پخش شد.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی اظهار داشت: استان مرکزی در جشنواره‌ای که با عنوان مهرواره محله همدل برگزار شد توانست با همکاری فعالان مساجد هزار و ۹۰۳ مسئله، معضل و مشکل را احصا کند که با این کار توانست در میان ۱۰ استان برتر کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه هویت سازی از مفاخر استان از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی استان است، تاکیدکرد: امروز و همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور، انیمیشن کودکی کربلایی کاظم ساروقی و خانه قرآنی این حافظ قرآن در شهر ساروق افتتاح می‌شود تا کودکان و نوجوانان بیشتر با مفاخر استان آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عباسی در پایان این نشست، خاطرنشان کرد: همچنین کارگروه دیگری در حال آماده کردن محتوای هویت انقلابی شهرهای استان هستند که تا به حال برای شهر شازند به اتمام رسیده است. این محتواها پس از تهیه در تمام شهرهای استان در اختیار تیم طراحی قرار می گیرد تا بدست مبلغان و مروجان دینی برسد و آنان این هویت انقلابی را در سطح استان پخش کنند و کودکان و نوجوانان بتوانند با آن ارتباط بگیرند.