حجت‌الاسلام عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در همایش روزجهانی مسجد گفت: همگراییِ ارکان مساجد در میدان عمل با شبکه سازی و کادرسازی دقیق می تواند به تقویت فعالیت ها در سطح جامعه، کمک شایانی کند.



                                                               

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در همایش روز جهانی مسجد در ساوه گفت: امروز همه ارکان مساجد با برنامه ریری کلان باید به کانون های اصلی فرهنگی، علمی و محور رزمندگی علیه دشمنان تبدیل شوند.

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه گفت: امروز ۲۳۰۰ مسجد در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی فعالیت دارند و همگراییِ ارکان مساجد در میدان عمل می تواند به تقویت فعالیت ها در سطح جامعه، کمک شایانی نماید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان با هزینه های میلیاردی در خارج از مرزهای کشور همواره برای ضربه نظام اسلامی در حال فعالیت هستند و همه ما باید با استفاده از امنیت داخل کشور از ظرفیت های مغفول مانده در حوزه های مختلف برای مقابله با این قبیل تهدیدات بیش از گذشته تلاش مضاعفی کنیم که مساجد این بستر را در جهت وحدت بیشتر فراهم کرده اند.

حجت‌الاسلام عباسی شبکه سازی و کادر سازی مساجد را امری ضروری در فعالیت ها دانست و ادامه داد: برای نبرد با تبلیغات نیاز به جریان سازی و گفتمان سازی اصولی داریم و در این مسیر باید آرمان های شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فردی دارای استراتژی ارزشی سرلوحه همگان قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از بسیج نیروها و شکل گیری مقاومت ایران، در جنگ تحمیلی به‌عنوان نقطه عطف مساجد در همگرایی ملت یاد کرد وخاطرنشان کرد: هماهنگی بین هیات امنا، پایگاه های بسیج با امامان جماعت برای پیشرفت امور مساجد به‌عنوان مرکز تصمیم سازی و تاثیرگذاری در جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.