حجت‌الاسلام دکترمهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور ۱۵0 مبلغ روحانی استان در دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکترمهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اراک اظهار کرد: در راستای تعامل و همکاری بین نهادهای فعال در حوزه فرهنگ، سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تفاهمنامه ای را در سه عرصه پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام دکتر عباسی تصریح کرد: عرصه نخست این تفاهمنامه توانمندسازی نیروهای مؤثر فرهنگی است که در فضای استان مرکزی فعالیت می‌کنند. عرصه دوم، تولید محتوای فرهنگی مورد نیاز جامعه است و سومین عرصه نیز حضور نیروهای مبلغ و آمران به معروف در عرصه‌های ترویجی و فعال شدن در محیط‌های مختلف عمومی و کار میدانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر توافق و همکاری در سه عرصه تربیت، تولید و ترویج بیان کرد: امروز گام اول دوره تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه تربیت و توانمندسازی منابع انسانی متخصص در استان آغاز می‌شود که ویژه روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای استان، مدیران پایگاه‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی استان و امامان محله است.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به شرکت ۱۵۰ نفر از مبلغان روحانی استان در این دوره، خاطرنشان کرد: این دوره در ۲۰ جلسه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهیه و تدوین شده است که مبلغین در آن با مباحث تخصصی امر به معروف و نهی از منکر مانند مبانی، ضرورت‌ها، راهکارها و راهبردها و مسائلی که جامعه ما در بحث نظارت همگانی با آن مواجه است، آشنا می‌شوند.