با هدف تعامل دو جانبه در جهت کمک به جامعه انجام شد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی و کمیته امداد

تفاهمنامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف تعامل دو جانبه در جهت کمک به جامعه هدف امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این جلسه گفت: کمیته امداد و سازمان تبلیغات هر دو نهاد انقلابی هستند و امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری و با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی، اقدامات مفیدی در مسیر توانمندی خانواده‌های تحت حمایت برداشته شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه افزود: توسعه فرهنگ خیر و احسان، احیای فریضه زکات، اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک، کاهش فقر و نابرابری، توسعه خدمات کیفی و کمی به مددجویان با موضوع مساجد و امامان محله از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری هستند.

وی با تقدیر از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در ارتقای سطح زندگی مددجویان ادامه داد: هم‌افزایی کمیته امداد و سازمان تبلیغات می تواند منشا خدمات ارزشمند به محرومین باشد.

حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: عمده جامعه مؤمن، متدین، معتقد و علاقمند به نظام از خانواده‌های تحت حمایت هستند و در این خانواده‌ها استعداد و ظرفیت‌های قابل توجهی برای پیشرفت وجود دارد و در زمان جنگ بسیاری از رشادت‌ها در میدان جنگ از درون این خانواده ها شکل گرفت.

وی تصریح کرد: با این تفاهم‌نامه می‌توان از افراد نخبه دو دستگاه برای همکاری مشترک به منظور ترویج فرهنگ انفاق و دستگیری بیشتر از نیازمندان بهره مند شد و امیدواریم این اقدامات خیر خواهانه، توشه ای برای آخرت و زمینه‌ساز شکل گیری جامعه، پیش از ظهور ولی‌عصر(عج) باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری در ۸ ماده، دو موضوع کاری، و با اهداف استفاده از ظرفیت‌های مشترک، حفظ کرامت خانواده‌های تحت حمایت و هماهنگی در امور خیر و احسان با موضوع مساجد و امامان محله با تعهدات مشترک دو دستگاه برای دو سال منعقد شد.