مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برپایی ۶۰ جلسه درس اخلاق ویژه دانشگاهیان، حوزه علیمه خواهران و کارکنان این اداره کل، در ماه مبارک رمضان سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با روابط عمومی این اداره کل، اظهارداشت: به همت تبلیغات اسلامی مرکزی درس اخلاق آنلاین و حضوری ویژه هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در قالب ۲۰ برنامه از ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر به مدت یک ساعت در دانشگاه اراک در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۶ جلسه درس اخلاق ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه خواهران به صورت حضوری و پخش مستقیم در فضای مجازی، تصریح کرد: ۲۴ جلسه نیز ویژه کارکنان مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده است که به صورت حضوری در حال برگزار می‌ باشد.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه ضبط ۳۰ برنامه ۳ دقیقه‌ای با موضوع مبانی دینی و قرآنی ویژه مخاطبان رادیو انجام شده است و هر روز از این رسانه ارتباط جمعی پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: ضبط ۲ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با موضوع وفای به‌عهد و صبر و شکیبایی ویژه سحر نیز در دستور کارقرار دارد که انجام و در سحرگاه روزهای ۲۷ و ۲۸ ماه مبارک رمضان از شبکه استانی آفتاب پخش خواهد شد.