به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی  مدیرکل تبلیغات اسلامی در دیدار با حجت الاسلام واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: هم‌افزایی و تعامل بین نهادهای انقلابی یک ضرورت است که این امر بین این دو اداره کل نسبت به گذشته مضاعف خواهد شد.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: ضرورت است کارگروه مشترکی بین تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان برای تربیت منابع انسانی،تولید محتوا و تشکیل شبکه تبلیغی با برنامه های مشترک تشکیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تربیت نیروی انسانی کارآمد را مهم دانست و ادامه داد: برای خنثی سازی دسیسه های دشمنان ،تربیت کادر مجرب از جمله اولویت های مهم است که باید نهاد انقلابی با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای انقلابی همچون اوقاف و امور خیریه با برنامه ریزی های مشترک فرهنگی و تبلیغی می توانند برای تحقق اسلام ناب قدم های ارزشمندی  را بردارند خاطرنشان کرد: ما مفتخر هستیم که خدا عمرمان را در نهضت تبلیغی صرف کرده است لذا برای تحقق فعالیت فرهنگی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.