به همت یک فعال رسانه ای؛

ذبح ۳۰ راس گوسفند و توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان زرندیه

یک فعال رسانه ای در شهرستان زرندیه با کمک بچه های مسجد و هیئات ۳۰ راس گوسفند را ذبح و بین نیازمندان شهرستان زرندیه توزیع کردند.



                                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بهرام همایون از فعالان رسانه‌ای شهرستان زرندیه در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: در جهت لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب و کمک مومنانه، به همت بچه های هیئات و مسجد ۳۰ راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

این فعال رسانه ای افزود: با استفاده از ظرفیت مساجد و امامان محله و طبق صحبت با مردم توانستیم به میزان خرید ۳۰ راس گوسفند کمک نقدی جمع آوری کنیم و سپس پس از ذبح،گوشت قرمز را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین نیازمندان توزیع کنیم.

همایون ضمن تقدیر از اهالی مسجد و هیئات تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی و فراخوان از طریق فضای مجازی،کمک های مردم جمع آوری شد و با کمک بچه های مسجد و هیئات بین نیازمندان توزیع کردیم.

این فعال رسانه ای در ادامه بیان کرد: در دهه امامت و ولایت و از طریق فضای مجازی و با مشارکت مردم ۲۰۰۰۰هزار پرس اطعام غدیر انجام شد و بین مردم توزیع شد.

همایون خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور و آسیب دیدن برخی مشاغل، در صدد آن هستیم که کمک های نقدی را جمع آوری و برای رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر قدم برداریم.