نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس؛

رفع مشکلات مردم با مرکزیت مساجد و هدایت امامان محله امری ضروریست

حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در دیدار با رییس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه بر حضور مستمر امامان محله با مرکزیت مساجد در جهت رفع مشکلات محله‌ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی زرندیه در دیدار با رییس اداره تبلیغات زرندیه گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به شایستگی گام هایی در جهت رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت امامان محله با مرکزیت مساجد برداشته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس بر اهمیت اهداف سازمان تبلیغات اشاره کرد و افزود: تلاش در راه احیا و گسترش معارف دینی و اقدامات فرهنگی-تبلیغی از فعالیتهای مهم سازمان تبلیغات است که با توجه به هجمه های سنگین دشمنان در فضای مجازی و حقیقی وظیفه این سازمان را دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام سبزی تاکید کرد: در تمام نقاط شهرستان زرندیه در حوزه تبلیغ دین به‌عنوان دغدغه ای مهم باید تلاش شود و حضور مبلغان و امامان محله در جای جای شهرستان نوید بخش اقدامات مهم فرهنگی-تبلیغی در این شهرستان است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ضمن تاکید بر اهمیت حضور نوجوانان و جوانان در مباحث فرهنگی تصریح کرد: اهل بیت علیهم اسلام همواره تاکید داشتند که به سراغ جوانان بروید و مسائل دینی و اسلامی را با بیانی رسا و شیوا بیان کنید تا آنها از دین زده نشوند و در ذهن خود نسبت به مبلغان تفکر نادرست راه ندهند. از این رو مبلغان باید با رعایت بایدها و نبایدها به روش اهل بیت علیهم السلام عمل کنند و جوانان را جذب کنند.