حجت‌الاسلام عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی  گفت: اثرگذاری اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، نام سازمان تبلیغات اسلامی را جزو سه نهاد اول تدوین اطلس فرهنگی استان مرکزی قرار داده است.



                                                            

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی حجت‌الاسلام عباسی در نشست با کارکنان این سازمان با اشاره به نقش سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی استان‌مرکزی گفت: امروز اگر جایی صحبت از اطلس فرهنگی استان‌ مرکزی می‌شود اسم سازمان تبلیغات استان مرکزی جزو سه نهاد اولی است که در تدوین آن نقش داشته، به میان می‌آید که این نشان از اعتبار و اثر بخشی فعالیت و اقدامات این سازمان دراستان مرکزی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: خوشبختانه سازمان تبلیغات استان مرکزی از اعتبار اجتماعی بالایی در بین مسئولین و دستگاه مختلف استان برخوردار است که با تلاش ها و زحمات همکاران در سازمان این امر محقق شده است.

حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: دیوان محاسابات عملکرد این سازمان را در بخش های مختلف مختلف بررسی کرد و خوشبختانه سند سلامت این سازمان مورد تأیید دیوان محاسبات قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان تبلیغات تسهیلگری است ادامه داد: خوشبختانه سازمان تبلیغات استان مرکزی در این خصوص نسبت به سایر استان‌های کشور پیشرو بوده است و برنامه های خود را طبق زمان بندی مشخص و دقیق پیش میبرد.

حجت‌الاسلام عباسی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سازمان تبلیغات اسلامی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و غیره از اعتبار بالایی برخوردار است و این سازمان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی راهبردهای تخصصی را دنبال می‌کند.

در پایان این نشست از خدمات حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی تجلیل و محمد درویشی به‌عنوان مسئول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی شد.