به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، بنا به دعوت حجت الاسلام نیکزاد امام جمعه شهر مهاجران، شیخ عبدالکریم پاز امام جمعه بوئنوس آیرس آرژانتین به این شهر سفر کرد.

شیخ عبدالکریم پاز در دیدار با امام جمعه و اعضای شورای شهر مهاجران که در دفتر امام جمعه این شهر صورت گرفت، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از دعوت صورت گرفته  اظهارداشت: در کشور آرژانتین یک نگاه خوب به انقلاب اسلامی و مردم ایران وجود دارد.

 امام جمعه بوئنوس آیرس آرژانتین ادامه داد:کار بزرگ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در جهان اسلام و کره خاکی غوغایی بی نظیر به پا کرد.

وی ضمن تشریح نحوه آشنایی خود به دین مبین اسلام ادامه داد: خیلی خرسند و شاکرم که شیعه شده ام و درمکتب حضرت امام صادق علیه السلام درس خوانده ام و به کارهای تبلیغی و فرهنگی در ایران و آرژانتین مشغول هستم.

شیخ عبدالکریم پاز خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و تاکید کرد : باید تلاش کرد در این مدت کوتاه، عمری را که خدا به ما عنایت کرده است قلوب محرومین و مستضعفین را تسخیر و شاد کرد.

 امام جمعه بوئنوس آیرس آرژانتین ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بیان داشت: من خود در جنگ تحمیلی حضور داشتم و با چشمانم دیدیم مردم و رزمندگان با رهبری امام خمینی برای حفظ این مرز بوم از جان و مال خود گذشتند و در این جنگ، ایران اسلامی پیروز میدان بود.

این مبلغ دین ادامه داد: روحیه شهادت و ایثار در ایران اسلامی موج میزند و این رمز موفقیت شما ایرانی هاست که در هیچ جای جهان سراغ ندارم.

شیخ عبدالکریم پاز امام جمعه بوئنوس ایرس آرژانتین در پایان خاطرنشان کرد: راه امام و شهدا به ویژه راه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و قطعا پرچم این نظام همیشه برافراشته است.