رییس اداره تبلیغات اسلامی خمین؛

طرح مهرواره اوج، مساجد را به مرکز همیاری مردم و جایگاه مساجد را ارتقا می‌بخشد

حجت‌الاسلام کاظمی در جلسه توجیهی «مهرواره اوج» گفت: طرح مهرواره اوج، مساجد را به مرکز همیاری مردم و جایگاه مساجد و امامان محله را ارتقا می‌بخشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباس کاظمی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین در جلسه توجیهی طرح مهرواره اوج افزود: طرح مهرواره اوج، مساجد را به مرکز همیاری مردم و جایگاه مساجد و امامان محله را ارتقا می‌بخشد.

حجت‌الاسلام کاظمی ادامه داد: مهرواره اوج یعنی اوج گرفتن خدمت‌رسانی به مردم که این هدف با مرکزیت مسجد و با تمرکز بر روی مؤلفه کیفیت نه کمیت حاصل خواهد شد و سعی می‌شود از تمام ظرفیت مساجد برای برگزاری موفق این طرح استفاده شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین یکی از اهداف کاربردی این طرح را توسعه مساجد در محله ها دانست و تصریح کرد: گرداننده اصلی در این طرح، حضور امامان محله است که باید از ظرفیت امامان محله در جهت رفع مشکلات با مرکزیت مساجد استفاده کرد و مساجد را به‌عنوان پایگاه خدمت رسانی به مردم قرار داد.

حجت‌الاسلام کاظمی در ادامه بر لزوم آموزش و توجیه تمام روحانیون مستقر تاکید کرد و افزود: در این راستا دوره های توجیهی و آموزشی برای روحانیون مستقر برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین خاطر نشان کرد: با طرح مهرواره اوج، می توان با گروه های مختلف در تمامی حوزه ها، در زمینه حل مشکلات مردم و محله همکاری انجام داد که این زمینه را مساجد ایجاد می‌کنند.