راهیار تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی از فعالیت تبلیغی ۱۳۰ روحانی مستقر در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام بهزاد محمدی، راهیار تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به اینکه حضور روحانیون مستقر در مناطق شهری و روستایی گامی مهم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، اعتیاد و طلاق است، اظهارداشت: ایجاد اشتغال و ترویج فرهنگ مهدویت و مبارزه با فرقه‌های انحرافی از جمله اولویت فعالیت های ۱۳۰ روحانی مستقر در سطح مناطق شهری و روستایی است.

وی با تأکید بر اینکه روحانیون مبلغ نقش مهم و اثرگزاری در فرهنگ سازی دارند، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری در کشور، روحانیون مستقر و بومی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را جز برنامه‌های تبلیغی خود قرار داده اند.

حجت‌الاسلام بهزاد محمدی با اشاره به اینکه اکثر برنامه‌های تبلیغی از طریق فضای مجازی به اطلاع مردم می رسد، ادامه داد: سخنرانی‌ها، تهیه و توزیع محتوای اثرگذار، برگزاری مسابقات فرهنگی، جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی، از مهم‌ترین اقدامات روحانیون در فضای مجازی به شمار می رود.

راهیار تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موفقیت و عملکرد مناسب روحانیون مستقر در روستاها و مناطق حاشیه نشین شهری در حال رایزنی برای افزایش تعداد آنان در سال ۱۴۰۰ هستیم.