قرآن، محور تمام برنامه‌های دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه فرهنگ باشد

رییس اداره امور قرآنی ادره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و نخبه گفت: تمام هدف ما توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و توسعه این فرهنگ است.



                                                       

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام شیرین آبادی فراهانی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در کمیته اجرایی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت خانواده های طلاب گفت: قرآن باید محور تمام برنامه‌ها و اهداف دستگاه‌های فرهنگی، سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه فرهنگ باشد.

حجت‌الاسلام فراهانی استفاده از نیروهای جوان و کاربلد و بهره‌گیری از تجربیات افراد با تجربه در کنار یکدیگر را مورد توجه و تأکید قرار داد و افزود: تمام هدف ما توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و توسعه این فرهنگ است.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: تمام هدف بر این است که بر تلاش خود بیفزاییم تا قرآن را محور فعالیتی خود در زمینه‌های مختلف قرار دهیم و بتوانیم از ظرفیت‌های علمی و کاربردی بسیار غنی آیات الهی در حوزه‌های مختلف اجتماعی به‌ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.

فراهانی با اشاره به اینکه جایگاه بانوان قرآنی استان باید تقویت شود، اظهار کرد: تشکیل مردمی سازی تبلیغ و قرآن یکی از برنامه‌های در دستور کار است. در نظر داریم همه مردم قرآنی شوند، از قاریان و حافظان انتظار داریم در این عرصه ما را یاری کنند تا تمام مردم با آیات الهی مأنوس باشند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان با تأکید براینکه کرسی‌های تلاوت و جلسات خانگی قرآن باید احیا و تقویت شود، بیان کرد: جریان‌سازی شهری و رسانه‌ای قرآن مدنظرست که با انجام این اقدامات خواهیم توانست دستورات الهی را در سبک زندگی فردی و اجتماعی نهادینه کنیم.

یادآور می شوم جشنواره بین المللی قرآن و عترت خانواده های طلاب آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود