به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ،حجت الاسلام مهدی برزگر معاون رسانه،فرهنگ سازی و آموزش و آقای حمید کوچکی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی منکر استان مرکزی با حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح روز یکشنبه 99/6/16 در محل اداره کل تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی ضمن خوش آمدگویی به حضار،  گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزازی آموزش های تخصصی امر به معروف و نهی منکر را در مرکز استان و ادارات تابعه برای جامعه هدف سازمانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه مرکزآموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حال آماده سازی است افزود: ستاد امر به معروف استان ضمن رصد و پایش فضاسازی استان ،طرح و برنامه ای در راستای فضاسازی در حوزه گفتمان،هویت شهری و استان را به شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل ارائه کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بااشاره به اینکه ماهیت سازمان تبلیغات فرهنگی است ،ادامه داد:ضروری است دایره امر به معروف و نهی از منکر گسترش پیدا کند لذا بیشتر به لحاظ ماهیتی و ماهوی پرداخته شود.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام برزگر و اقای حمید کوچکی گزارشی از فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی ارائه کردند.