به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد آسنجرانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان فراهان با اعلام اين خبرافزود:آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.

آسنجرانی بیان داشت: دراین مراسم حجت‌الاسلام دکترعباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر،بیان داشتندشهرستان فراهان به لحاظ علمی وفرهنگی نه تنها افتخار استان بلکه افتخار ملی ما هم هست .شخصیتهایی از این منطقه خدمات ارزنده ای به تشیع وعلم وفرهنگ جهان اسلام ارائه کرده و باعث ماندگاری نام نیک این شهرستان شده اند.

دکترعباسی در ادامه از زحمات حجت الاسلام قربانی مسئول سابق اداره تبلیغات اسلامی فراهان تقدیر وتشکر نمودند وحضور حجت الاسلام نظری  را در سازمان تبلیغات اسلامی مایه برکت دانسته وافزودند حضور ایشان که جزء اساتید فاضل واز مبلغین مبرز می باشند برای استان هم برکات زیادی داشته و همچنین درکسوت امامت جمعه بودن نیز نشانگر شایستگیهای ایشان می باشد وامیدواریم با توجه به فضل علمی وتجربه تبلیغی برای شهرستان فراهان هم مایه خیرات وبرکات باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان سازمانی که مستقیما زیر نظر ولی فقیه می باشد باعث افتخار است .این سازمان عهده دار امور تبلیغی وتنظیم گری وساماندهی امور فرهنگی جامعه می باشد و این غنای منابع انسانی که در استان وجود داردنشان از فرهیختگی این استان دارد . استان مرکزی سرمایه های فرهنگی خوبی دارد وامروز با زحمات همکاران ،سازمان تبلیغات اسلامی استان در سطح کشوربه لحاظ توانمندسازی وشبکه سازی در وضعیت خوبی قرار داردوالبته تا رسیدن به وضعیت مطلوب وآرمانی که مد نظر حضرت آقااست فاصله داریم وامیدواریم با این همگرایی وهم افزایی خوبی که در بین نمایندگان ولی فقیه و نهادهای انقلابی ودولتی حاکم است وبا این نفس تازه ای که در دولت دمیده شده و این نگاه انقلابی وجهادی که رئیس جمهور محترم ومحبوب دارند فضای فرهنگی را در اولویت اول قرار دهند وبا حضور جوانان انقلابی در مسئولیت های مختلف سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و... انشاء الله بتوانیم به آن نقطه مطلوبی که حضرت آقا برای تمدن سازی اسلامی ترسیم کرده اند برسیم .

درادامه حجت‌الاسلام قربانی مسئول سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان ضمن بیان مطالبی در حوزه عملکرد فعالیتهای فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ، از مسئولین، روحانیون ، همکاران و تشکلهای دینی تقدیر و تشکروطلب بخشش نمودندو خواستار ادامه همکاری با این اداره شدند.

 آسنجرانی افزود : در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی فراهان با اهداء لوح سپاس ، تقدیر و حجت‌الاسلام محمدنظری به‌عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب گردید.

خاطر نشان می‌شود در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام یعقوبی امام جمعه شهر فرمهین نیز مطالبی را عنوان کرد و در پایان از خدمات حجت‌الاسلام قربانی قدر دانی وبرای حجت الاسلام نظری رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت نمود.