با هدف گفتمان سازی فریضه زکات؛

مرکز تخصصی زکات در اداره تبلیغات اسلامی زرندیه افتتاح شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت: با هدف گفتمان سازی فریضه زکات توسط شبکه تبلیغ بین مردم، مرکز تخصصی زکات در اداره تبلیغات اسلامی زرندیه افتتاح شد.



                                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام قربانی رییس ادره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل اظهار کرد: با هدف گفتمان سازی فریضه زکات توسط شبکه تبلیغ بین مردم، مرکز تخصصی زکات در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه تاسیس شد.

حجت‌الاسلام قربانی خاطرنشان کرد: هدف از زکات این است که فرد بتواند به آزادی‌های معنوی برسد و دلبستگی به دارایی‌های خویش را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام قربانی افتتاح این مرکز را اعتماد مردم به امامان محله دانست و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت امامان محله و با هدف کمک به همنوعان و مشارکت در جمع آوری زکات، این مرکز آماده خدمات رسانی به مردم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه زکات را به تعبیر قرآن به معنای اینکه شخصی مالی را به دیگری با هدف رفع موانع معنوی از خود می‌بخشد، عنوان کرد و افزود: هدف از زکات این است که فرد بتواند به آزادی‌های معنوی برسد و دلبستگی به دارایی‌های خویش را از بین ببرد و برای سیر معنوی و تهذیب نفس از علایق خود دست بکشد.