به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام وحید جهانگیری امام محله و مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی علی بن ابیطالب شهرستان اراک در گفتگو با حجت الاسلام محمد فراهانی کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی درراستای تشریح فعالیت های این پایگاه اظهارداشت: در ایام کرونایی حاکم بر جامعه تعداد5000 ماسک و 400بطری محلول ضد عفونی در بین ساکنین کوی علی بن ابطالب تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه و توزیع بین محرومین افزود: به همت 60 نفر از جوانان هیئی  و بسیجی شهرک فوتبال با همکاری پایگاه فرهنگی اجتماعی و پایگاه بسیج 2000بسته معیشتی بین محرومین این منطقه تقسیم شد.

حجت الاسلام وحید جهانگیری ادامه داد:  اکثر نمازگزاران مسجد علی بن ابیطالب قشر جوان می باشد لذا به طور میانگین 7نفر روزانه برای مشاوره خانواده ،ازوداج و پرسش احکام دینی  به این پایگاه مراجعه می کنند.

امام محله و مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی کوی علی بن ابیطالب شهرستان اراک تصریح کرد: با توجه به افزایش آمار طلاق و نگرانی خانواده ها از این موضوع، مشاوره رایگان در امر ازدواج  در پایگاه فرهنگی اجتماعی این مسجد انجام میدهد که خروجی این کار رفع اختلاف 20زوج و زوجه  جوان را در پی داشته است.

وی یکی دیگر از کارهای ارزشمند صورت گرفته را موضوع مطالبه گری مشکلات کوی علی بن ابیطالب برشمرد و خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مدیرکل دادگستری استان، نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار اراک و شهردار منطقه برای  رفع مشکلات این کوی در مسجد حضور پیدا کردند که این موضوع باعث خرسندی مردم شد.