به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام سید رسول اختری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک در نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات برنامه های فرهنگی و تبلیغی این شهرستان که در بخشدار معصومیه برگزار شد گفت: رصد و پایش مسائل فرهنگی و تبلیغی یکی از اولویت های برنامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل در عملیاتی کردن فعالیت فرهنگی با حضور روحانی مستقر در روستا  قطعا تاثیر بسزایی دارد،اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از مجموعه های اثرگذار در حوزه تبلیغ دین، فعالیت هایی را ساماندهی کرده است به طوری که در شرایط کنونی به‌جای تصدی‌گری به دنبال تسهیل‌گری می باشدلذا یکی از محور های امامان محله و امام روستا ایجاد پل ارتباطی بین مسئولین و مردم  برای برطرف کردن مشکلات میباشد.

حجت الاسلام اختری بیان داشت: یکی از راهکار های کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از برنامه های فرهنگی است که با فرهنگ سازی می توانیم برای کاهش طلاق ،جرم و خشونت  و اعتیاد گام های موثری برداریم.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی، خاطرنشان کرد: روحانیون مستقر و هجرت نیازمند حمایت در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی از سوی مسئولان می باشند تا برای تبلیغ دین مبین اسلام با تمام وجود گام بردارند.