کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از ثبت ۱۰۸ اثر در پویش "حرف آورد" در این استان خبر داد و افزود: فعال سازی زنان در فضای مجازی از اهداف پویش"حرف آورد" است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، مریم حسینی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل از استقبال بانوان نسبت به جشنواره سراسری "حرف آورد" در این استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های فرهنگی در فضای مجازی و ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی، پویش سراسری«حرف آورد» با شعار موضوع خوب، حرف خوب می‌آورد، در سراسر کشور و استان مرکزی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت بیشتر بانوان مناطق روستایی و شهریی در فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است،ادامه داد: ۱۰۸ اثر در این پویش به ثبت رسیده است که شهرستان فراهان تاکنون رتبه اول را در ارسال آثار دارد.

کارشناس فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برای شرکت در این طرح فرهنگی دختران و زنان در هر رده سنی می‌توانند آثار خود را با موضوعات «دینی، اخلاقی و فرهنگی» از طریق شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند، بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و سخنان خود را در زمینه مسائل فرهنگی، دینی و اخلاقی در قالب ویدئوهای ۱ تا ۳ دقیقه‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و ایتا ارسال کنند.

مریم حسینی ادامه داد: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، آثار می‌توانند شامل «ویدیو، صوت، کلیپ صوتی، اینستا کست و پادکست» بوده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعال سازی زنان در فضای مجازی به منظور تبلیغ در حوزه دین و اخلاق از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.