به گزارش روابط عمومی اداره کل استان مرکزی حجت الاسلام جعفری رئیس اداره تبلیغات شهرستان کمیجان در گفتگو با روابط عمومی این اداره گفت: به مناسبت  ایام فاطمیه تعداد 15 مبلغ به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.

حجت الاسلام جعفری گفت: یقینا یکی از مهمترین راههای گسترش  و تعمیق اعتقادات دینی و کاهش آسیب های اجتماعی حضور مبلغان و گروه های تبلیغی توانمند، باسابقه، آموزش دیده و آشنای به مقتضیات زمان و نظام بین الملل در میان مردم، جوانان و سایر اقشار جامعه است. همچنین یکی از مهمترین ماموریت ها و وظایف نهادهای تبلیغی حوزوی حمایت و فراهم سازی زمینه حضورگسترده، برنامه ریزی شده و هدفمند مبلغان و گروه های تبلیغی در میان مردم در مناسبت های مختلف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان با اشاره به اینکه همزمان با دهه بصیرت نیز برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها برگزار شد گفت: راه اندازی ایستگاه های صلواتی ، گروه‌های مردمی در ۹ دی  در کمیجان و برگزاری مراسم بزرگداشت این دهه در نقاط مختلف شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تجمع روحانیون و طلاب کمیجان در مسجد جامع شهرستان به مناسبت دهه بصیرت، برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت دهه بصیرت، حضور راویان در مساجد با هدف بصیرت افزایی مردم از دیگر برنامه‌های این اداره بود.