حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی گفت: ۲۰۰ داوطلب از هیات‌های استان مرکزی برای کمک به مدافعان سلامت به بیمارستان‌ها اعزام می شوند.



                                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: اعضای هیئات در استان مرکزی برای کمک به کادر بهداشت و درمان پیش قدم شدند که در همین راستا ۲۰۰ داوطلب از هیات‌های مختلف شهرستان‌های استان مرکزی برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

حجت‌الاسلام عباسی افزود: مقدمات کار فراهم شده تا این افراد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های معین شده حضور پیدا کنند و با طلاب عزیزی که در ستاد بحران‌های حوزوی ساماندهی شده‌اند، در بیمارستان‌ها در کنار جهادگران عرصه سلامت قرار بگیرند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های نظارتی بهداشتی برهیات‌ها اضافه کرد: در راستای نظارت بر هیئت‌ها جلسه توجیهی همیاران سلامت که از خود هیاتی‌ها معرفی شده اند برگزار شد تا انشاءالله همین همیاران سلامت نظارت را انجام دهند و کار‌ها را خوب پیش ببرند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی دوستان عزیز هیئت در چهار نقطه شهر اراک ایستگاه نذر سلامت و فرهنگی برپاکرده اند و مردم عزیز می‌توانند نظراتشان را به این چهار پایگاه تحویل دهند.


او ادامه داد: سامانه پیامکی ۴۶۱۵، ۱۰۰۰ هم آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات و احیاناً گزارش‌ها مردمی در زمینه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌ها است و ان‌شاءالله آماده شنیدن گزارش‌ها و انتقادات و پیشنهادات مردم عزیزمان هستیم.


حجت‌الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با هم افزایی و همگرایی بین مدیران هیات‌ها و فضای فرهنگی که از سوی این نهاد ایجاد شده انشاالله به نتیجه مطلوب برسیم.