به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام احمدی سرپرست معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در اولین نشست ستادی کارگروه چالش مهندسی اجتماعی  با عنوان شیوه های اثرگذاری برمحیط  که در این اداره کل برگزار شد اظهارداشت:  اجرایی شدن ایده های مردمی ، شیوه تشویقی مهم برای  جذب و مشارکت است .

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از افکار و ایده های مردم که از متن جامعه هستند ،افزود : اغلب ، ایده هایی به مرحله اجرا می رسد که از کف جامعه برگرفته شده باشد ،چرا که مردم خارج از گیر و بندهای اداری ، نظر خود را که برحسب تجارب خود در محیط پیرامون به دست آورده اند ،ابراز می کنند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه ، بومی سازی طرح ها و ایده های فرهنگی و اجتماعی را یکی از ضروریات ارائه طرح چالش مهندسی اجتماعی و پیرایش محیط پیرامون دانست .

در ابتدای این نشست که کارشناسان تولید محتوا و رصد و پایش این اداره نیز حضور داشتند ،  کارشناس فرهنگی امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی دستورالعمل اجرایی این طرح را برای اعضا تشریح کرد.

شایان ذکراست مقرر شد جهت اجرای مرحله اول این طرح ، اهم موضوعات این طرح از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال  فرهنگی استان (مبلغات حوزوی و دانشگاهی و سایر اعضا) دریافت شود تا بر اساس آن فراخوان ایده پردازی به عموم خواهران استان اعلام شود.