فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛

با موضوع مساجد و امامان محله، پایگاه های بسیج احیا می‌شوند

سردار دکتر محسن کریمی گفت: از مهمترین برنامه‌های امسال سپاه احیای پایگاه‌های بسیج با موضوع مساجد و امامان محله است.



                                                

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سردار دکتر محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع بسیجیان اراک گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه در سالجاری احیای پایگاه‌های بسیج با موضوع مساجد و امامان محله است که این موضوع با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اجرا می‌شود.

سردار کریمی در ادامه افزود: برای تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، احیا و تقویت پایگاه‌های بسیج و مساجد، یک ضرورت مهم است و در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی کارکرد‌های مساجد باید تقویت شوند که این مهم با برنامه ریزهای انجام شده با تبلیغات اسلامی در جهت تقویت مساجد با موضوع امامان محله در حال انجام است.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: در طول ۴۲ سال گذشته پایگاه‌های بسیج در مساجد در راستای ترویج روحیه ولایتمداری، انقلابی، ایثارگری، ازخودگذشتگی و خدمت بی منت به مردم وهمچنین عمق بخشی به انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند.

سردار کریمی بیان کرد: مساجد به‌عنوان یک پایگاه مذهبی، اجتماعی و فرهنگی نقش مهمی در جهت رفع مشکلات مردم برداشته اند و در همین دوران کرونایی هم مهمترین محل برای جمع آوری و کمک های مومنانه بوده اند که این روند همچنان ادامه دارد.


سردار کریمی خاطر نشان کرد: اجرای طرح موفق شهید سلیمانی بار دیگر توانست کارکرد‌های موثر پایگاه‌های بسیج با موضوع مساجد را احیا کند و لذا در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفع مشکلات مردم باید کارکرد‌های بسیج و مسجد به کارگیری شوند.