به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ،محمود بشارتی رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان با اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس بهزیستی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان از کمپ ترک اعتیاد کمیجان بازدید بعمل آوردند.

مسئول کمپ ترک اعتیاد بعد از ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه های کمپ ترک اعتیاد افزود: سم زدایی مرحله اول چرخه ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد میباشد. در این مرحله، بیمار مورد معاینه پزشک و مددیار قرار میگیرد و بهترین روش طبق تجربه برای او تجویز میگرددمددجویان بعد از گذراندن دوره ترک اعتیاد و مرحله سم‌زدایی، وقتی از اتاق قرنطینه خارج می‌شوند هم‌زمان با شرکت در دوره‌ها و جلسات ترک اعتیاد با نظارت مددکاران در کارگاه‌های مهارت‌آموزی مشغول به کار می‌شوند. اشتغال و کسب درآمد مهم‌ترین دغدغه افرادی است که اعتیاد را کنار گذاشته‌اند و می‌خواهند به زندگی عادی برگردند.

در این دیدار حجت الاسلام فیروزجائی گفت:با هماهنگی و همکاری اداره بهزیستی برنامه های فرهنگی توسط اداره تبلیغات اسلامی برای افراد پذیرش شده در این مرکز اجرا خواهیم کرد.