به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد آسنجرانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی  فراهان با اعلام اين خبرافزود: بمناسبت سالروزپیوندآسمانی حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علی علیه السلام جلسه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با محوریت ترویج ازدواج آسان به همت پایگاه وکانون فرهنگی وهیئت مذهبی  ام البنین (س) خواهران  روستای امیر آباد برگزار شد.

آسنجرانی اظهار داشت : حجت الاسلام سیفی سخنران اعزامی به این مراسم با اشاره به حدیثی ازپیامبر اکرم (ص) که فرمودند هرکس ازدواج کند نیمی از دینش را حفظ کرده، پس باید در نیم دیگر از خدا بترسد. در خصوص اهمیت ازدواج به ایراد سخن پرداخت و ازدواج را امری مقدس برشمرد واظهار داشت از دیدگاه اسلام ازدواج منشاخیر وبرکات در زندگی انسان می شود .

سیفی بیان داشت : ازدواج نیاز فطری ومهمترین انتخاب انسان در زندگی می باشد.  

در ادامه سیفی مشکلات اقتصادی را از جمله عوامل بی رغبتی جوانان به امر ازدواج برشمرد وادامه داد همین مسئله آسیب های اخلاقی ،روانی و اجتماعی زیادی را بر جامعه وارد می کند .

سیفی ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پرهیز از سختگیری توسط خانواده ها ودغدغه مندی و ارائه راهکار های مناسب از سوی مسئولین را از جمله عوامل ترغیب جوانان به امر ازدواج بیان کرد.

 آسنجرانی تصریح کرد: با توجه به هفته عفاف وحجاب در پایان از خواهران نوجوان وجوان محجبه تجلیل بعمل آمد.