به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد آسنجرانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی  فراهان با اعلام اين خبرافزود: بمناسبت سالروزپیوندآسمانی حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها و امیرالمومنین علی علیه السلام وهفته عفاف وحجاب جلسه آموزشی تحکیم بنیان خانواده با محوریت عفاف وحجاب به همت هیئت منتظران موعود خواهران وپایگاه مهدیه  14 روستای عزیز آباد برگزار شد.

آسنجرانی اظهار داشت : یوسفی کارشناس مرکز بهداشت شهرستان فراهان واستاد این جلسه  با اشاره به هفته عفاف وحجاب ، این هفته را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطج جامعه دانست و بیان کرد عفاف ،حجاب وحیا از عوامل استحکام بنیان خانواده است و دشمنان با تهاجم فرهنگی در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده می باشند ودر این راه از هیچ کاری دریغ نمی کنند .

یوسفی در ادامه به اهمیت و ضرورت آموزش پیش از ازدواج برای زوجین اشاره کرد و بیان داشت :عدم شناخت و آگاهی زوجین از مسایل ازدواج، باعث بروز مشکلات وآسیب در خانواده می شود که طلاق از جمله این موارد می باشد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فراهان تصریح کرد: تجلیل ازالگوی حجاب برتر خواهران ، وتجلیل ازنوعروسان حاضردر مراسم به منظورترویج ازدواج آسان از جمله برنامه های متنوع این مراسم بود.