به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ،شیخ عبدالکریم پاز امام جمعه مرکز اسلامی شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در دیدار با امام جمعه و روحانیون شهرستان کمیجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی  گفت:همه ما وظیفه داریم از انقلاب و دستاوردهای نظام حمایت نمائیم. 

 شیخ عبدالکریم پاز ابا اشاره به آشنایی خود از اسلام و برنامه های فرهنگی مذهبی در کشور آرژانتین ادامه داد یکی از بهترین دوران عمرم این بود که تحقیق در زندگی پیامبر گرامی (ص) را داشتم . که این شخصیت الهی چه برنامه هایی برای بشر آورد و دین اسلام را پویا و استوار دیدم و بعد شیعه شدم و با خیلی از افراد تاثیرگذار مثل علامه مصباح یزدی (ره) علامه طباطبایی (ره) به آثارشان دست یافتم و توانستم ارتباط بگیرم . 

شیخ عبدالکریم پاز در خصوص برنامه های کلیسا تصریح کرد گفت : کلیسا برنامه ای برای بشر ندارد و نمی تواند مشکل بشریت را حل نماید . امروزه به برکت جمهوری اسلامی در ایران خیلی از مردم دنیا پی به حقانیت اسلام بردند و از انقلاب و رهبری ایران  تبعیت می کنند و هرکسی به ایران سفر کند در این کشور اخلاق و ایمان را خواهد دید .

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه کمیجان و میثم فیروزجائی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان ضمن ارائه برنامه های فرهنگی و تبلیغی از حضور حجت الاسلام پاز تشکر و قدر دانی کردند.