به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سید رضا ابراهیمی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تفرش در این خبر گفت : به مناسبت میلاد پربرکت مولود کعبه حضرت علی (ع) و روز پدر مراسم جشنی در مسجد حامع ششناو تفرش برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام مصطفی مهدیان امام جماعت مسجد جامع ششناو ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر با ذکر احادیثی در باب منزلت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از گفتار پیامبر اکرم (ص) پرداخت .

وی افزود: بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم اسلام در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیجگاه از آن عدول نکرده و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند .

مهدیان بیان داشت: زندگی این امام بزرگوار سر شار از پند و عبرت و درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم  بتوانیم در تمامی مراحل زندگی رفتار ، کردار ، گفتار و اعمال خود علی گونه باشیم .

وی اظهار داشت : ایم ولادت حضرت امیر امومنین مصادف با آغاز ایم البیضی و موسوم اعتکاف است ، اعتکاف فرصتی گرانبها برای تفکر و خلوت با مبعود ، رشد و تکامل ، پاک و خالص شدن ، طلب استغفار و ارزیابی اعمال است .

 در پایان در این مراسم به مناسبت روز پدر و مرد قرار گاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شاخه های گل به نماز گزاران اهدا شد و همچنین به 12 نفر از شرکت کنندگان که اسم شان علی بود  جوایزی اهدا شد .