در آیین تجلیل از هیئات اراک مطرح شد؛

تبلیغات اسلامی و هیئات در کنار مدافعان سلامت

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: همکاری و همگرایی دانشگاه علوم پزشکی و تبلیغات اسلامی در دهه اول محرم، سبب برگزاری باشکوه مراسم‌ها شد.



                                                      
                                                      

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی درآیین تجلیل از هیئات اراک که به دعوت دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و گردانندگان مراسم عزای اباعبدالله، همواره خود را مکلف به همراه بودن با مدافعان سلامت، می دانند.

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه گفت: عزاداران مومن وانقلابی استان مرکزی در محرم امسال نیز شرایط کرونایی را درک کردند و ضمن برگزاری مراسم های عزاداری در جای جای استان مرکزی، پروتکل های بهداشتی را به حد قابل قبولی رعایت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: همکاری و همگرایی خوب بین دانشگاه علوم پزشکی و تبلیغات اسلامی در حین برگزاری مراسم، باعث شد مقدار و میزان خطری که هم استانی های عزیز را تهدید می کرد به شدت پایین بیاید.


حجت‌الاسلام عباسی تاکید کرد: برای روزهای پیش رو ومراسم های اربعین حسینی و دهه آخر صفر نیزجلسات توجیهی خواهیم گذاشت و تدابیری اندیشیده خواهد شد که از تراکم جمعیت و برگزاری مراسم پرخطر جلوگیری شود.

در ادامه این مراسم دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برگزاری هئیات درماه محرم همراه با شور و شعور حسینی و با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی ماحصل تلاش های‌ شبانه روزی مسئولین هئیات بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: اقدامات هیئات شناسنامه دار سطح استان و داشتن دغدغه سلامتی مردم در ایام محرم بسیارستودنی بود و صحنه ای را برپا کردند که به همگان ثابت کنیم فرهنگ و سلامت به موازات هم و دو اصل جدا نشدنی هستند و به‌عنوان متولی سلامت استان قدردان تمامی آن ها هستم.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم مدیریت شایسته و پیگیری های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و با بازرسی های مدون ازهیئات و تذکرهای لازم در هر ساعت شبانه روز، مراسم را با رعایت
حداکثری پروتکل ها برگزار کردند و حفظ سلامتی مردم را در دستور کار خود قرار دادند.