مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی مطرح کرد؛

تحولات فرهنگی با حضور نخبگان جوان و پیشکسوتان باتجربه در کنار هم رقم می‌خورد

حجت‌الاسلام مهدی عباسی گفت: برای تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی، باید از ظرفیت نخبگان جوان و تجربه های پیشکسوتان در کنار هم استفاده کرد.



                                                        
                                                        

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه معاون فرهنگی و رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی، گفت: استفاده از نخبگان جوان و تجربه های پیشکسوتان برای تحول در عرصه های مختلف امری ضروریست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت اداره کل تبلیغات اسلامی در سه بخش اصلاح ساختارهای درون سازمانی و ساماندهی ساختارهای برون سازمانی، ترمیم نیروی انسانی و فرایندها و روندهای فرهنگی، تصریح کرد: ساختارهای برون‌سازمانی در بخش مسجد، هیئات مذهبی و دارالقرآن‌ها انجام شد.

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه گفت: با اعتماد آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و همکاری نهادها اتفاقات و تحولات مطلوبی در استان رقم خورد که این رویه ادامه دارد.

مدیرکل تبیلغات اسلامی استان مرکزی تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی را از اهم ساختارهای درون‌سازمانی بیان کرد و اضافه کرد: اتاق وضعیت فرهنگی در استان بسیار خوب درخشید تا جاییکه حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دستور تشکیل اتاق وضعیت فرهنگی در استان‌های مختلف را صادر کرد.

وی راه‌اندازی واحد تولید محتوا را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برشمرد و ادامه داد: در حوزه تولید محتوا برای مبلغان اقدامات نظام‌مندی رقم خورد که می‌تواند منشأ بسیاری از خدمات باشد. برای ایجاد تحول در استان نخبگان جوان باید در کنار باتجربه‌ها و پیشکسوتان در عرصه‌های مختلف قرار گیرند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: فرایندها و روندهای فرهنگی از دیگر چشم‌اندازهاست که در بازه زمانی ۳ ساله، ۳۳ فرایند و رویداد فرهنگی صورت خواهد گرفت.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام مجید احمدی قدردانی و حجت‌الاسلام امیر طاهری به‌عنوان معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی منصوب شد. همچنین حجت‌الاسلام جواد شیرین آبادی فراهانی به‌عنوان رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام نعمت الله سرلکیان تجلیل شد.