به همت بچه های مسجد انجام شد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان مرکزی

در دهه دوم محرم ۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان مرکزی به همت بچه های مسجد و هیات توزیع شد.



                                                                   

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام ذوالفقاری مدیر کانون های مساجد استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونای شهرستان های خمین، دلیجان، محلات و آشتیان در دهه دوم محرم خبر داد و افزود: در صدد آن هستیم تا در سایر شهرستانهای استان هم این اقدام صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری در ادامه گفت: این رزمایش با مشارکت بچه های مسجد و هیات و با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا انجام می‌شود.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه خانواده های محروم توسط مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستانها شناسایی شده اند، افزود: سعی می‌شود در طول سال و در حد بضاعت، از خانواده های نیازمند در این شهرستانها حمایت صورت بگیرد که این مهم، با کمک بچه های مسجد و امامان محله انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در پی شیوع ویروس کرونا دردستورکار قرارگرفت، تصریح کرد: هدف اصلی اجرای این برنامه معنوی در محله ها، تقویت نقش مردم در این کار خداپسندانه و کارهای خیرخواهانه است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری افزود: طرح قربانی ماه محرم به نیت سلامتی وجود مقدس امام زمان(عج) با همدلی و همکاری مردم و مسئولان در شهرستانهای مختلف استان ادامه دارد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: مشارکت ارزشمند و حضور آگاهینه در اجرای رزمایش کمک مومنانه، نشان از فهم و آگاهی بالای جامعه در کمک به هم نوعان است.