نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

توزیع ۳۶۰ هزار بسته کمک مومنانه در استان مرکزی

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مساجد در کمک مومنانه پیشرو هستند و چراغ پرفروغ کمک مومنانه همواره باید در کشور بدرخشد.

                                                     

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین توزیع کمک های مومنانه در مسجد امام حسین(ع) خیابان طالقانی اراک گفت: چراغ پر فروغ کمک مومنانه باید در کشور بدرخشد.

آیت الله دری افزود: رزمایش کمک مومنانه در راستای عمل به بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری در سراسر کشور و استان مرکزی در حال انجام است و اهالی مسجد و امامان محله با مرکزیت مساجد در این موضوع پیش قدم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ادامه داد: ملت ایران با حضور آگاهینه خود در این صحنه خوش درخشیدند و در میدان احسان و نیکوکاری سرافراز و سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه مردم و خیرین در آزمون بزرگ کمک مومنانه گام های بلندی برداشتند، تصریح کرد: این مسیر به برکت اندیشه و تفکر حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری در کشور جاری شده و باید با قوت ادامه داشته باشد

آیت الله دری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه چراغ پرفروغ کمک مومنانه همواره باید در کشور بدرخشد و مردم و خیرین باید در این راستا نقش آفرینی کنند، گفت: محور این فعالیت ها باید توانمند سازی باشد چرا که توانمند سازی موجب از بین رفتن فقر و محرومیت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تقدیر از مردم استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی در اجرای نهضت کمک مومنانه خوش درخشید و تا کنون به طور نسبی عملکرد مطلوبی داشته است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۰ هزار بسته کمک مومنانه به طور رسمی در استان توزیع شده است، خاطر نشان کرد: این مهم باید با قوت ادامه داشته باشد چرا که رمز موفقیت ملت ایران در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی است.