به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام رسول ابوالقاسمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان از برگزاری چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه همسران و فرزندان طلاب برادر و طلاب خواهر و فرزندان ایشان با مشارکت مرکز خدمات تخصصی حوزه‌های علمیه و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در دو بخش آموزشی و مسابقه‌ای خبر داد.
حجت‌الاسلام ابوالقاسمی ۱۷ مهر در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت که در حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه(س)دلیجان برگزار شد هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضا های قرانی در جامعه و گسترش فرهنگ قرآنی در بین خانواده های طلاب و شناسایی و رشد و هدایت استعدادهای قرانی و همچنین ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین خانواده طلاب عنوان داشتند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دلیجان افزود:این جشنواره در دو بخش آموزشی شامل رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، صحیح‌خوانی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب و عفاف و ازدواج در اسلام برگزار و در بخش مسابقه‌ای در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه،کتابخوانی و نقاشی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی www.csis.ir یا www.Telavat.ir مراجعه کنند،ادامه داد:طلاب خواهر جهت ثبت نام در قسمت مسابقات جشنواره می توانند به حوزه علمیه حضرت فاطمه معصومه دلیجان مراجعه نمایند.

در ادامه این جلسه سرکار خانم جمالی مدیر حوزه علمیه خواهران اعلام داشتند که از طریق ارتباط تلفنی، مجازی و حتی حضوری اطلاع‌رسانی لازم را به طلاب خواهر به منظور شرکت در این جشنواره بعمل می آورند.