به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،جلسه کارگروه بانوان وخانواده این اداره کل باحضور اساتید و بانوان فعال فرهنگی حوزه و دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این کار گروه افزود: یکی از اهداف و برنامه های اصلی این کارگروه، احصای کارهای فرهنگی است.

وی تصریح کرد: روحانیون و مبلغین، هیئت های مذهبی،موسات قرآنی را از مهمترین ارکان سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: کارگروه بانوان لازم است در خصوص رصد و پایش ، آموزش  و دانش افزایی و مهارت آموزی به این اقشار و مخاطبان خاص کمک کنند.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی شبکه سازی را از ضروریات در بحث مهندسی فرهنگی فعالیتها دانست و تصریح کرد: انجام فعالیتهای پراکنده فرهنگی گرچه بسیار با تأمل و دقت انجام شود و مخاطبان راهم جذب کند ، اما بازتاب آن در جامعه در صورتی منجر به ایجاد تحول می شود که با  شبکه سازی و داشتن مدل و الگوی متناسب با آن پیش رود.

گفتنی است در ابتدای این نشست مریم حسینی کارشناس امور بانوان این اداره کل و  تعدادی از اعضای کاروه در خصوص موضوع نشست ، ایده ها و درخواستهای خود را اعلام کردند.