به گزارش  روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي،حجت الاسلام قرباني رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه با اعلام اين خبر گفت:اتاق رسانه قرآني  در موسسه فاطمه الزهرا(س) شهرستان زرنديه افتتاح شد.

وي افزود: مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز انسان «آگاهی» است به همين منظور قرآن بهترين ، رسانه‌ای الهی است که پیام خدا را بر بشر ابلاغ می‌کند. از این رو خود قرآن بزرگ‌ترین الگوی رسانه‌های مکتبی و ارزشی است

رئيس اداره تبليغات اسلامي تصريح كرد:  افتتاح اتاق رسانه قرآني به منظور توسعه شبکه قرآني در بستر فضاي مجازي از طریق شناسایی عناصر توانمند، فعالان و نخبگان قرآنی به منظور گسترش فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح بهره وری فعالیت های قرآنی است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي در خصوص يكي ديگر از اهداف تشكيل اتاق رسانه قرآني اهميت دادن و دفاع از ارزش هاي ديني دانستند و اظهار داشت: رسانه دینی، بهترین ابزار دفاع علمی و تبلیغی از ساحت ارزش‌هاست. تعهدهای دین محورانه رسانه دینی، اقتضا می‌کند که دفاع از دین  در حوزه قرآن را اصل قرار دهد و در این مسیر از غیر خداوند واهمه‌ای به خود راه ندهد. این سخن به معنای بی‌تدبیری نیست، بلکه منظور، حفظ هویت دفاعی رسانه‌های دینی در هر شرایط است.

لازم به ذكر است  اتاق رسانه  در موسسه قرآني فاطمه الزهرا(س) شهر پرندك با حضور مسئولين شهرستاني و همچنين حجت الاسلام سبزي نماينده مردم ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي   و امام جمعه محترم افتتاح شد.