به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حضرت آیت‌الله دری نجف آبادی نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام)،نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه کلانشهر اراک روز چهارشنبه 29بهمن 1399با صدور پیامی درگذشت «جلال‌الدین رحمت» رئیس جمعیت اهل بیت(ع) اندونزی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیئت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ‌«جلال‌الدین رحمت» متفکر بزرگ اسلامی  در کشور اندونزی و نماینده سابق مجلس ملی و رئیس سازمان اهل بیت (ع) اندونزی موجب اندوه و تألم عمیق اینجانب گردید.

دکتر جلال‌الدین رحمت با الهام از آراء امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای تحکیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص)، معارف اسلامی و سنت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) در کشور اندونزی گام‌های بلندی برداشتند و با ارائه نظریات کارشناسی بر پایه اسلام عزیز نقش موثری در پیشرفت و توسعه این کشور داشتند.

این متفکر بزرگ اسلامی با مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی شاگردان بسیاری را در کشور اندونزی تربیت نمودند که بدون شک مسیر نورانی ایشان را در معرفی و نهادینه نمودن ارزش‌های والای اسلامی و مکتب پرفیض اهل بیت(ع)ادامه خواهند داد و نسبت به گسترش فرهنگ اسلامی در مناسبات اجتماعی و فرهنگی اندونزی اقدامات موثری خواهند نمود.

اینجانب، درگذشت این متفکر و اندیشمند بزرگ اسلامی را به ملت و دولت و شخصیت‌ها و نهادهای اسلامی اندونزی و شاگردان ایشان و علما و طلاب حوزه‌های علمیه و جامعه‌المصطفی و بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای آن فقید سعید از خداوند منان مسئلت می‌نمایم

قربانعلی دری نجف آبادی