معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:
حضور بانوان در صحنه نشاط اجتماعی را به دنبال دارد
حجت الاسلام امیر طاهری گفت: حضور بانوان در صحنه نشاط اجتماعی را به دنبال داشته و خنثی سازی توطئه دشمنان است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «امیر طاهری» در نشست «نهضت پیشرفت بانوان» که با حضور جمعی از بانوان فعال فرهنگی در شهرستان کمیجان برگزار شد، ضمن تاکید بر توانمندی های بانوان در عرصه های مختلف گفت: فضای صمیمی در خانواده بستر مناسبی برای نشر فرهنگ ایجاد می کند و بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می توانند موتور پیشران فرهنگ و مقوم بنیانهای فرهنگی تربیتی جامعه باشند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به توجه جدی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به برنامه های حوزه بانوان بیان کرد: ستاد استان یک نهاد کاملا مردمی است و از ظرفیت بانوان تشکیل شده است و برای اعتلای جامعه و پر رنگ کردن نقش بانوان در جامعه تلاش می کند.
وی خاطر نشان کرد: بانوان به عنوان کانون عاطفه و احساسات در خانواده می توانند مقوم بنیانهای فرهنگی تربیتی جامعه باشند
انجام اقدامات جهادگونه ای در حوزه جهاد تبیین ضروری است
مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان در اداره کل تبلیغات اسلام استان هم در جمع بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان کمیجان با بیان اینکه بانوان در جمهوری اسلامی ایران دایه دار انقلاب اسلامی هستند، خاطر نشان کرد: بانوان ایران اسلامی نقش پر رنگی در تمام صحنه های انقلاب داشته اند و امروز نیز با حضور خود در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند .
 خانم عباسی به تاثیر فعالیت بانوان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: بانوان در جامعه  میتوانند اثرات زیادی را در حوزه های مختلف ‌داشته باشند و کار شبکه سازی فرهنگی از جمله طرح رفیقانه و حرف آورد ویژه دختران نوجوان و جوان بین بانوان یکی از اقدامات نهضت پیشرفت بانوان است .
وی با تاکید بر اینکه اینکه ظرفیت‌های حوزه بانوان در استان مرکزی کم نیست، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه برای تأثیرگذاری فعال استفاده شود زیرا حضور زن در جامعه برخاسته از پایگاه خانواده است و اثرگذاری این قشر هم بر کسی پوشیده نیست.
این مقام مسئول ادامه داد:  :فلسفه جهاد تبیین این است که دشمن شبانه روز در تمام عرصه ها در تلاش است و با محاصره تبلیغاتی ضد دین، فرهنگ و انقلاب به دنبال ضربه زدن به کانون خانواده ها است که ما باید اقدامات بسیار مهم و جهادگونه ای در حوزه جهاد تبیین داشته باشیم.