به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ،حجه الاسلام فیروزجائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان در مصاحبه با رابط خبری این اداره ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: هر ساله در روز 19 بهمن ماه به مناسبت سالگرد خلع سلاح نخستین پاسگاه توسط نیروهای انقلاب شهرستان کمیجان، جشنی با حضور گسترده مردم و مسئولان این شهرستان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان با اشاره به اینکه شهید صفر علی دستجانی نیز در این روز و در درگیری های که به همین دلیل به وجود آمده به درجه رفیع شهادت رسید، افزود: جشن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار همزمان در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شرایط این روزها و شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: امسال برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن انقلاب به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول به بهره گیری از فضای مجازی به منظور برگزاری برنامه ها اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده بیشتر برنامه های کمیته قرآنی و مساجد ستاد دهه فجر در فضای مجازی و با محوریت نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فیروزجانی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار و تجلیل از کادر بهداشت و درمان به ویژه در خانه های بهداشت روستایی، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از مادران شهدا، تدوین بیانیه گام دوم توسط مبلغین اعزامی و ائمه جماعات و جمعه را از جمله برنامه های کمیته قرآنی ستاد دهه فجر دانست.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کمیجان در ادامه به فعالیت های قرارگاه جهادی و سلامت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: همکاری در راستای اجرای هر چه بهتر این طرح و اعزام مبلغ به مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی و حاشیه نشین و مراکز دهستان ها به منظور همکاری با مراکز بهداشت در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص کرونا از دیگر برنامه های این شهرستان است.