به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، محمد آسنجرانی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی  فراهان با اعلام اين خبرافزود: با توجه به برگزاری طرح مهرواره محله همدل در شهرستان فراهان ، حجت الاسلام سید مهدی میر شجاعی وحسین تبرته  از شهرستان فراهان پس از گذر از مرحله ی شهرستانی طرح مهرواره محله همدل به مرحله استانی راه یافتند.

آسنجرانی بیان داشت:  13 اثر از سراسر استان به مرحله استانی راه یافتند  که در نهایت 2 اثر پس از رای داوران و مردم به مرحله کشوری راه می یابند.

 وي افزود: طرح مهرواره محله همدل با رویکرد تقویت زنجیره تواصی و انسانی، همبستگی و مشارکت اجتماعی، تزریق روحیه و ایجاد گفتمان نشاط، امید، خودباوری، خود شناسی، وفاق، امید آفرینی، همدلی، هم فکری، همکاری و هم یاری اجتماعی در شهرستان فراهان اجرایی شد.

 کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی فراهان با اشاره به لزوم کسب بالاترین امتیاز جهت راه یابی نفرات برتر استانی به مرحله کشوری  تاکید کرد بخشی از این امتیاز از طریق رای‌گیری مردمی تعلق خواهدگرفت که به همین منظور  برای رأی دادن باید کد یکتا و اختصاصی  فرد مورد نظر را به سامانه پیامک 5000175 ارسال شود.