به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي،استان مركزي حجت الاسلام قرباني رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه در حاشيه مراسم يادواره شهدا روستاي حسين آباد و دستجرد درگفتگوي با رسانه هاي محلي گفت: شهيد اسطوره اي ماندگار است كه در راه احقاق حق و نبرد با باطل از هيچ كوششي فروگذار نمي كند

وي افزود: بیان زندگی‌نامه و خاطرات شهدا برای نوجوانان و جوانان تأثیر فوق‌العاده‌ای در مبارزه با تهاجم فرهنگی دارد بنابراین ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی و احیای فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام قرباني تصريح كرد: تمامی افراد جامعه باید در برابر حفظ ارزش‌های شهدا و ایثارگران احساس مسؤولیت داشته باشند چرا که امروز هر چه داریم را مدیون و مرهون این عزیزان هستیم.

رئيس اداره تبليغات اسلامي اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند. بنابراین برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

حجت الاسلام قرباني خاطر نشان كرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید با جان و دل از آنها پاسداری کنیم.امروز به برکت خون پاک شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است که نظام سرافرازی چون جمهوری اسلامی و مردمانی ولایتمدار داریم و باید برای حفظ آنها همه تلاش خود را به کار گیریم