مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از نهایی شدن شیوه نامه مدیریت مساجد استان مرکزی خبر داد و گفت: این شیوه نامه گام ‌بلندی در راستای رونق مساجد است و در همه مساجد اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبکه آفتاب مرکزی با اشاره به اینکه شیوه نامه مدیریت مساجد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه حضرت روح الله و با نظارت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی طراحی، تدوین و نهایی شده است که پس از ابلاغ به زودی اجرا می‌شود، اظهارداشت: این شیوه نامه گام ‌بلندی در راستای رونق مساجد است و در همه مساجد اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: اولویت برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی استحکام خانواده، انقلاب اسلامی و فضای مجازی است که در این راستا ۳۵ عنوان برنامه طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در راستای توجه به استحکام خانواده ۳۰ مسجد شاخص در استان برای اجرای برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام عباسی اضافه کرد: توانمندسازی فعالان فرهنگی جزء اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و تاکنون ۶ دوره اردو از ابتدای امسال تاکنون برای مبلغان این استان برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کادر سازی، شبکه سازی، گفتمان سازی و جریان سازی از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی در حد کلان است که در سطح استان مرکزی با جدیدت دنبال می‌شود و حاکم بر فعالیت‌های مختلف دنبال می‌شود.