رییس اداره تبلیغات اسلامی زرندیه خبرداد؛

صد و ۱۸هزار پرس غذای گرم در محرم ۱۴۰۰ بین مردم شهرستان زرندیه توزیع شده است

در طرح اطعام حسینی در شهرستان زرندیه، صد و ۱۸ هزار پرس غذای گرم نذری بین مردم توزیع شد.



                                                            

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: مشارکت مردم ولایت مدار زرندیه در طرح اطعام حسینی بی نظیر بوده است و تا پایان ماه صفر این طرح و کمک به نیازمندان ادامه دارد.

رییس اداره تبلیغات شهرستان زرندیه در ادامه افزود: در طرح اطعام حسینی که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در این شهرستان برگزار شد، اطلاع‌رسانی گسترده ای از طریق بچه های مسجد، هیئت و شبکه تبلیغ انجام شد که پس از جمع بندی های انجام شده، طرح اطعام حسینی در این شهرستان به شایستگی انجام شد.

حجت‌الاسلام قربانی ضمن قدردانی از خیرین تصریح کرد: صد و ۱۸هزار پرس غذای گرم در محرم بین مردم شهرستان توزیع شده است. ذبح ۴۳۰ گوسفند و همچنین تعداد ۱۰ رأس دام سنگین هم از دیگر نذورات مردم بود که بین افراد نیازمند توزیع شد.

رییس اداره تبلیغات شهرستان زرندیه تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از گسترش کرونا، افرادی که هرساله نذری توزیع میکردند با همکاری اداره تبلیغات شهرستان و با همکاهنگی مراکز نیکوکاری،نذری های خود را بسته بندی کردند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز نیکوکاری توزیع کردند که این اقدام تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

حجت‌الاسلام قربانی خاطر نشان کرد: آیین های عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان ادامه دارد و با کمک بچه های مسجد و هییت، کمک به نیازمندان هم در راس کارهای هیئات قرار دارد که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.