به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي،حجت اسلام حسين كاظمي روحاني مستقر در شهر پرندك در گفتگو بارابط خبري اداره تبليغات اسلامي شهرستان زرنديه در خصوص اجراي برنامه هاي فرهنگي در ماه مبارك رمضان گفت:در ماه مبارك رمضان  بندگان میهمان خداوند متعال اند.

وي افزود:معنای این میهمانی این نیست که خداوند شکم بندگان را سیر می کند؛ معنایش این است که بندگان می توانند در این ماه مبارک رشد معنوی پیدا کنند و روزه، دعا، راز و نیاز با خداوند و سایر عبادات در این ماه، موجب رشد معنوی شده و روز به روز آنان را به سازندگی روح، ریشه کن کردن صفات رذیله و غرس درخت فضائل به جای آن، نزدیک سازد. غنیمت شمردن این فرصت مبارک، انسان را به مقام قرب الهی می رساند.

حسين كاظمي تصريح:در ماه مهماني خدا در مسجد جامع شهر پرندك تعداد 100 بسته سبد كالا و تعداد 100 بسته گوشت گرم و همچنين تعداد1000 پرس غذاي گرم بين نيازمندان شهر پرندك توزيع گرديد.

امام جماعت مسجد شهر پرندك مهمترين راه حل برون از مشكلات جامعه هم محله اي  كمك به همديگر دانستند و اظهار داشتند:طرح مهرواره همدلي(محله همدل) بهترين فرصت براي ايجاد روح اميد در جامعه است.به همين منظور در راستي طرح مهرواره با همكاري اهالي مسجد و هم محله اي  ها مشكل مسكن يكي از خانواده جهت اسقرار حل شد.