به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،در دیدار با شورای هیئات مذهبی، مسئولین موسات قرآنی و تشکلهای دینی شهرستان محلات ضمن ابراز خرسندی از این دیدار افزود: رصد، پایش و شبکه سازی تشکلهای دینی، شناخت ظرفیت ها، بررسی آسیبها و توانمندسازی نیروهای فرهنگی از مولفه های مهم پیشرفت در جبهه فرهنگی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تغییر و تحول در سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: تقویت جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستانها از اولویتهای اصلی ما در برنامه های پیش رو است که امیدواریم در بحث توانمندسازی گام های موثری برداریم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از هیئات مذهبی شهرستان محلات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ماه محرم و صفر تصریح کرد: ضرورت دارد برای ۱۱۰هیئت مذهبی شهرستان محلات برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا از ظرفیت های این هیئات برای کاهش آسیب های اجتماعی و حضور فعال در شبکه های اجتماعی استفاده بهینه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی با بیان اینکه هیئات مذهبی، موسسات قرآنی و تشکل های دینی نقش موثری در تحقق اسلام ناب، ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی دارند،باید قدردان موقعیت و جایگاه اجتماعی خود باشند.

وی در پایان به بیان خاطراتی از وضعیت سایر کشورها ومقایسه آن با کشور خودمان پرداخت و خاطرنشان کرد: انتظار ما از ادارات تابعه شهرستان ها خاص است و در شهرستان محلات ظرفیتهای خوب وچهره ها وشخصیتهای بزرگی داریم و باید از این فرصتها به نحو احسن استفاده شود.