به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌‌و‌گو با روابط عمومی این اداره کل، ضمن تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان 1442اظهار داشت: یک برنامه ویژه‌ای که امسال سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر ایران اسلامی دارد برنامه‌ای با عنوان "محله همدل" است.

حجت الاسلام مهدی عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره محله همدل با هدف امیدآفرینی به مردم در ماه مبارک رمضان و با محوریت مساجد تصریح کرد: در این طرح امام جماعت و مسوولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هر محله نسبت به شناسایی و احصا مشکلات مردم اقدام و با بهره‌گیری از نظر و کمک‌های مردمی نسبت به ارائه راه حل برای رفع آنها اقدام می‌‌کنند و درپایان به بهترین ایده و راه حل  جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان داشت: تبلیغات اسلامی همچنین نسبت به راه اندازی پویش «مردم ما» اقدام کرده است، در این پویش اقدامات خوب و اثربخشی که توسط مردم محله‌ها در راستای کمک به دیگران و حل مشکلات صورت می‌گیرد، بازگو و به تصویر کشیده می‌شود.

وی  برگزاری دروس اخلاق و تفسیری در ماه مبارک را از دیگر برنامه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان برشمردو افزود: این دروس اخلاقی و تفسیری مختص اساتید و هیئت علمی دانشگاه‌ها و اساتید حوزه‌های علمیه و طلاب است که  با حضور اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان ضمن قدردانی از دستاندرکاران تهیه و تولید برنامه قرآنی شهد رمضان که بعد از افطار در حال پخش می باشد خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت، پخش لایو زنده قرآئت قرآن با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، پخش کلیپ از شبکه آفتاب با موضوع مباحث قرآنی، برگزاری جلسات مجازی دروس اخلاق و تفسیر و... از دیگر برنامه‌های پیش‌یبنی شده در ماه رمضان است.