مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر نقش ناجا در حوزه تامین امنیت گفت: آمادگی داریم برنامه های مشترکی را در حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی با نیروی انتظامی تعریف و اجرا کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسامی استان مرکزی، حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا اظهار کرد: یکی از ارکان مهم رشد و پیشرفت کشور تلاش در حوزه امنیت است.

وی با بیان اینکه امنیت از ابعاد بسیاری برخوردار است، افزود: یکی از ابعاد مهم امنیت، امنیت سخت است که به اقدامات پلیس باز می‌گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: نیروی انتظامی بر اساس رسالتی که به دوش دارد، مسئولیت تأمین امنیت داخلی کشور را برعهده دارد و با ۲۰ مأموریت در این حوزه در حال انجام وظیفه است.

حجت الاسلام مهدی عباسی عنوان کرد: شهدای بسیاری از نیروی انتظامی پیش و پس از جنگ تحمیلی برای مقابله با اشرار و حفظ و حراست از مرزهای کشور تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

وی عنوان کرد: امروز امنیت کشور و استان مرکزی مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است و پرسنل خدوم نیروی انتظامی نماد پلیس متدین انقلابی در دنیا و فضای بین الملل هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اذعان داشت: اداره کل تبلیغات استان آمادگی دارد تا با همکاری ناجا در ۲ حوزه امنیت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های خوبی را اجرا کند و دستاوردهای بیشتر داشته باشد تا با کمک نیروی‌های ناجا فضای فرهنگی خوبی در شهر و استان ایجاد شود.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه اقدامات ناجا به برخورد محدود نمی‌شود، ادامه داد: یکی از اقدامات مهم ناجا پیشگیری است و ثمره آن بهبود فضای فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشره به اینکه در بسیاری از محله‌ها ائمه جماعات و روحانیون با مسئولین ناجا همکاری خوبی دارند و این همراهی و همدلی توانسته مشکلات مردم را حل کند،خاطرنشان کرد: امروز افرادی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کنند، به دین، کشور اسلامی و پیروان اهل بیت (ع) خدمت می‌کنند و مصداق آیه شریفه ان تنصروالله ینصرکم هستند.