به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عصر روز شنبه 5مهرماه 1399با مهندس دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی دیدار کرد.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی در حاشیه این دیدار در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان،ضمن تشکر وقدردانی از صدا و سیمای استان مرکزی افزود: نقش رسانه در جامعه امروزی مهم است لذا باید برای مخاطبین و نسل جوان برنامه های متنوع فرهنگی و دینی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در راستای تهیه و اجرای برنامه های فرهنگی و دینی برای شهروندان اعلام آمادگی می کند،تصریح کرد: یکی از برنامه های اولویت دار اداره کل تبلیغات اسلامی  در سال جاری آموزش و تربیت کارشناسان مذهبی  و بهره مندی در شبکه استانی است که به حول و قوه الهی تا پایان سال دوره های آموزشی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی تشنه معارف الهی و قرآنی هستند ادامه داد: برای تهیه برنامه های معارفی و محتوای دینی از همه ظرفیت های استانی و کشوری به ویژه شیعیان غیر ایرانی استفاده خواهیم کرذ.

حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی اذعان داشت: برنامه ریزی های مطلوبی برای معرفی نخبگان دینی زادگاه حضرت امام رحمت الله علیه در حال تدوین است که امیدواریم با همکاری صدا و سیمای استان مرکزی قدم های خوبی در این راستا برداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه ای با صدا و سیمای استان  تهیه و تدوین خواهد شد تا در کنار یگدیگر قدم های ارزشمندی برای توسعه و تبلیغ فرهنگ ناب اسلامی برداشته شود.  

گفتنی است در ابتدای این دیدار مهندس دبیقی مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گزارشی از برنامه های فرهنگی و دینی شبکه استانی آفتاب ارائه کرد.