مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری باشکوه دعای عرفه و نماز عید قربان در ۱۱۲ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی خبر داد.



                                                                


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: طبق آخرین مصوبه جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مرکزی، نماز عید قربان و دعای عرفه در ۱۱۲ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و در فضایی باز برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری برنامه های عید قربان و غدیر گفت: با توجه به آخرین وضعیت استان مرکزی از نظر بیماری کرونا که اکثر شهرستان ها در شرایط نارنجی قرار گرفته و بر طبق موافقت کلی ستاد مقابله با کرونای استان برنامه های عید سعید قربان در سطح استان مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: امسال تا این لحظه ممنوعیت برگزاری مراسم دعای عرفه و نماز عید را نداریم و ستاد کرونا تا این لحظه مخالفتی نداشته ولی رعایت فاصله اجتماعی یک اصل مهم است.

حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: در هفته جاری برنامه های جشن مردمی در مساجد و هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد و دعای عرفه در سراسر استان برگزار خواهد شد و هم استانی های عزیز می توانند از این برنامه ارزشمند بهره کافی ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: مسئولین و خادمین هیات ها و مساجد باید برای برگزاری دعای عرفه که یکی از برنامه های مهم معنوی در این ایام محسوب می شوند تدبیر ویژه داشته باشند و خوشبختانه هیات های مذهبی در این مدت کرونایی نشان داده اند به پروتکل های بهداشتی کاملا مقید هستند و قطعا در برنامه های جاری این مسئله رعایت خواهد شد.