حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی از برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در مدت زمان محدود در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی، مدیرکل تبلیغات اسلامی مرکزی، در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به موافقت ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان مرکزی اظهارداشت: بیشترین رعایت پروتکل‌ها در سطح مساجد و هیئات انجام شده است لذا طبق تصمیم گیری ستاد کرونا، مراسم شب‌های قدر در سراسر استان مرکزی در فضای باز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان برپایی مراسم لیالی قدر در سراسر استان ۲ ساعت است، تاکید کرد: شهرداری‌، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان همکاری لازم را در خصوص در اختیار گذاشتن محوطه های مدارس و پارک ها و ورزشگاه با اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستانها و هیئات مذهبی داشته باشند.

وی ضمن تشریح پویش های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور و زادگاه حضرت امام راحل، بیان کرد: در پویش‌ " محله همدل" بچه‌های هر محله با ثبت نام در سامانه برنامه، مشکلات فرهنگی- اجتماعی محله را ثبت می‌کنند تا در نهایت بعد از ماه رمضان امام جماعت مسجد با نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و افرادمعتمد برنامه‌ریزی لازم در خصوص رفع مشکلات محلات را داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی،ساخت انیمیشن کودکی کربلایی کاظم ساروقی از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان آغاز شده است که این اقدام برای دیگر مفاخر استان مرکزی نیز انجام خواهد شد.