به گزارش راوابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛محمد رضا لطیفی رابط خبری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان از برگزاری گردهمایی یک روزه روحانوین و ائمه جماعت مساجد شهرستان دلیجان خبر داد.

لطیفی در تشریح این خبر افزود:به همت اداره تبلیغات اسلامی و مشارکت حوزه مقاومت المهدی عج سپاه ناحیه دلیجان مراسم گردهمایی یک روزه روحانیون و ائمه جماعت مساجد شهرستان دلیجان صبح امروز در منطقه گردشگری سد پانزده خرداد دلیجان برگزار شد .

لطیفی افزود:در این مراسم حجت الاسلام ابوالقاسمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلیجان در خصوص تبیین "مهرواره ی اوج" و و لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری مطالبی رابیان داشتند و عنوان داشتند مساجد باید در حل مسائل مربوط به محله ها و روستاها ورود جدی داشته باشند و در این خصوص امامان محله و روستا نقش بسزایی دارند.
ایشان در بخش دیگری به اهمیت برگزاری گعده های روحانیون اشاره کردند و گفتند برگزاری گعده ها و دورهمی های روحانیون با موضوعات مختلف میتواند در شناخت مسائل محله ها و روستاها و همچنین برنامه ریزی و مشارکت مردمی برای حل آن مسئله ها نقش مهمی داشته باشد. بویژه اینکه این گعده ها نقش بسزایی در ارتقاء سطح توانمندی مبلغین خواهد داشت.

لطیفی در خاتمه اشاره کرد که در این گردهمایی کارگاه مسئله شناسی و حل مسئله براساس "بوم حل مسئله" نیز برگزار شد.